, REMAJA LAKUKAN SEKS BERSAMA 25 ORANG LELAKI SERENTAK!! | cerita panas

REMAJA LAKUKAN SEKS BERSAMA 25 ORANG LELAKI SERENTAK!!


Bila seseorang tu sudah ketagihan sesuatu, sukar untuk dikawal lagi.. Begitu juga lah dengan seorang pelajar perempuan berusia 15 tahun gila seks, yang disyaki mengadakan hubungan seks dengan 25 pelajar lelaki sekali gus di sebuah tandas lelaki di Sekolah Tinggi Fort Myers, Florida, Amerika Syarikat, baru-baru ini..

Ish! Gila ke budak perempuan tu ‘main’ 25 orang sekali gus, ini betul-betul gila lah weii! Usia yang begitu muda sudah ketagih seks, haishh! Sehubungan itu, pihak berkuasa dikatakan telah membuka kertas siasatan mengenai kejadian tersebut..

Menerusi rakaman CCTV sekolah yang diambil, dalam rakaman video tu menunjukkan seramai 25 pelajar lelaki dikatakan bertukar ganti memasuki tandas yang sama dan dipercayai mengikut giliran ‘dilayan’ oleh pelajar perempuan terbabit..

Ini dilakukan kerana duit ke, hah?? Tak akan ‘serah’ tubuh ‘free’ begitu jer?? Difahamkan, khabar angin mengenai perbuatan terkutuk pelajar-pelajar tu semua mula diketahui selepas sebuah video yang dirakam sendiri pelajar perempuan tu dikatakan tersebar, selepas dimuat naik di laman sosial Snapchat..

Namun, sampai sekarang ni pihak berkuasa masih belum menemui video Snapchat berkenaan dan siasatan masih diteruskan.. Selain itu, setakat ni tak ada mana-mana pelajar ditahan dan siasatan secara dalaman sedang dilakukan pihak sekolah dan polis..

Lepas ni pihak sekolah perlu lah mengawal lebih ketat pelajarnya, untuk mengelak perkara memalukan dan menjatuhkan imej sekolah macam tu berlaku lagi..

0 Response to "REMAJA LAKUKAN SEKS BERSAMA 25 ORANG LELAKI SERENTAK!!"

Post a Comment